Sibel3441 ben geçen yıl Haziran ayında boş gebelikten kürtaj oldum canım. Şimdi Allah’ın izniyle 13 haftalık olduk 🙏 benim kesem küçücüktü hiç büyümedi betam yükselmedi. Geç döllenme olabilir acele etme, sağlıklıysa büyür zaten, değilsede sana bir zararı yok, stres sadece.. inşallah boş değildir ama eğer boş gebelik ise sıkma canını hamile kalabiliyorsun demektir bu. Boş gebelik çok nadir durumlarda tekrarlar hiç korkma, bende çok ağlamıştım Rabbim tekrar nasip etti, sanada en güzelini verecek kalbini ferah tut🙏🙏