Sibel3441 ben yaşadım. Boş gebelikle olan kürtaj işleminde rahim temizleniyor . Düşük için bekleme sakın hem rahmin temizlenmesi daha uzun oluyor hem de ağrılı oluyor. Boş gebelikte her hangi bir sağlıksal olumsuzluk olmadığı için benim doktorum sadece 2 hafta korunma önerdi, regl olmadan hemen geri hamile kaldım ben canım. Gözyaşın kurumadan yeni müjde alacaksın inşallah 🙏🏻ben o kadar kahroldum ki sonra öğrendim ki o kadar normalmiş , güzel haber hemen ardından gelecek inşallah 💕