Oyadlgc valla iyi bi doktor bul ve devlete git bence. Evet özel rahat oluyor odada tek oluyorsun falan ama verdiğin paraya değmiyor. Devlette olup 1 gece katlanmak daha mantıklı bence. Ve özel-devlet ayrımından ziyade iyi bi hastane olmasına bak. Ben özelde doğum yaptım doktorumdan çok çok memnunum ama odaya gelen ebelerden, hemşirelerden veya hastane hizmetlerinden asla memnun kalmadım.