30 haftalığız hala bizde isim bulamadık eşimle aramaktan da vazgeçtik doğunca koyarız diyoruz çünkü hiçbir isim güzel gelmiyor hoşumuza gitmiyor napcaz bilmiyoruz, şimdi Bade hoşumuza gidiyor ama zamanla ondan da soğuyorum, bi isim beğeniyorum 2 hafta sonra soğuyorum aşırı zormuş isim olayı