GamzeTopluKk Slha evet çok şükür Rabbime bebiş gayet iyi. Çok teşekkürler 🙏🏻 Serum verdi bu şekilde bebeği besleyemezsin ve normal doğum yapamazsın dedi. Senin için hiç iyi olmayabilir bu yüzden haftada 2 doz olmak üzere serum verdi salı günü ilk kontrol. Tahliller tekrar tutulucak serum sonrası değerlere bakılıcak. Doğuma kadar serum alabilirmişim düzelmezse.