GamzeTopluKk ben yaptırıorum. Şuan hastanedeyim. Tedirgin bir şekilde beklemedeyim. Birazdan içeri gireceğim. İğneye ilaçlara rağmen kan değerim yerlerde 😔😔 dua edin nolur inşaAllah bebişime bi zararı dokunmamıştır bu kansızlığın. İlk gebeliğimde de kansızlık vardı ama bu gebeliğimde çok beter oldum. Demir b12 kan yerlerde. İnşaAllah ultrasonda bebişim iyidir. Böyle olan var mı çok merak ediyorum.