mucizeolsunn Kızlar genetik test vermiştim sonuçları benim gibi olan var mı acaba doktoru ne gibi bişey söyledi randevu aldım ama gidene kadar içim içimi yer sanırım pıhtılaşma var siz de bakar mısınız
Cgdm34 mucizeolsunn canım cok yanlıs bılgılendırme yapmamayım ama bır kac genınde pıhtılaşma var sende homozıgotta var . Muhtemelen hap ve ıgne kullanacaksın canım🥰
Mfyy mucizeolsunn 5 gende pıhtılaşma var kan sulandırı + iğne kullanmanız lazım hematolojiye de gösterin benimde mthfrler ve pai heterozigot
mucizeolsunn Miamelike evet çok geç çıkıyor 1,5 ayda çıktı bu testim. 2 ay oldu kromozom testi çıkmadı bende artık bunu almaya gittim bugün. Ordaki doktor baktı normal insanlara göre biraz fazla dedi kadın doğum doktoruna göster dedi bide
sedamom00 Miamelike benim ki 25 günde çıktı doktorum aramişti beni e nabıza düşmüyor verdiğiniz hastaneye gitmeniz gerekiyor yada doktorunuz araması lazım
Sinem94 mucizeolsunn 5 eylülde vermiştim trombofili paneli 22 günde çıktı kromozom analizi hala çıkmadı o daha geç çikiyo galiba 🤷♀️
mucizeolsunn Sinem94 3 kimyasal gebeliğim vardı bundan kaynaklanabileceğini söyledi doktor teşekkür ederim cevabın için canım🌹
arirangg Sinem94 Trombofili panelini ayrıca gidip baktınız mı? Benim de sadece o çıkmış gidip sormadım. Diğerleri çıkmadı 22 Eylül’de kan verdim
Sinem94 arirangg evet sadece onun için gittim tek gende pıhtılaşma çıktı diğeri çıkınca tekrar gidicem
tubbis Benim 15 günde çıktı e nabızdan da gördüm hepsin de normal pozitif yazıyırdu bir sıkıntı çıkmamıştı
mucizeolsunn tubbis 2 ay oldu e nabızdan bakıp duruyorum oraya düşmedi bi türlü bugün gittim aldım kadın doğuma da gösterdim aspirin başlattı hamile kalınca da iğneye başlayalım dedi
sedamom00 Sinem94 ben özel de vermiştim ama siz devlette mi verdiniz BNde neden düşmedi birde mesaj gelmemişti doktor aramişti
Sinem94 sedamom00 ben araştırma hastanesinde verdim özelde olduğu için mi düşmedi bilemiyorum banda mesaj gelmedi e nabizda görünce hastaneyi arayıp öğrenmiştim
Zehra3443 Pıhtılaşma var geblıkte aspirin ve oksopar igne baslatılır Rabbim gönlünüze göre bersin inşAllah 🤲🏻❤️
mucizeolsunn Zehra3443 amin inşallah evet az önce gittim doktora aspirin başlattı iğneyi de hamile olunca başlayalım dedi kromozom testi çıkmadı o da çıksaydı ona göre hareket ederdik dedi
mucizeolsunn Sinem94 ben de araştırma da verdim ama sonuçlar e nabıza düşmedi sanırım hastaneden hastaneye değişiyordur
mucizeolsunn Cgdm34 teşekkür ederim canım 🌺 evet az önce doktora gittim o da öyle söyledi iğneden de çok korkuyorum😓hayırlısı olsun