Msalbyrk Taila aslnda karndan alınan sıvı hucreleri ble kesnlik gostermyomus . Oyle demsti genetik bölümü bze . Hatta 3 milyara anneden kan alinip byere gönderlyomus onuda dedi oda kesin sonuc degl dedi . .
Tuna Msalbyrk merhaba öncelikle geçmiş olsun benimde 2 li taramam da risk çıktı . Ense kalınlığı ve burun ile ilgili doktorunuz birşey söyledi mi
Feyzaylvc Tuna hepsi normaldi canım ikili taramam 1/43000 cıkmıstı dörtlüde risk düşünce 1/40a o yüzden yaptrdım
Firdevsyilmaz Feyzaylvc ya bir baba tabikide öyle düşünür ay deydi ay deyicek aman bebeyime bişi olmasın doktorunuza güvenin. Bide bişi sorucam acıyomu
Firdevsyilmaz Feyzaylvc he öylemi iyi miş ozmn bn acıodr die düşündüm cnki araştrrkn izlemştm yapılanlar hep ağlıyor dedimki can yakıodr heralde
Azrasare Canım bende yaptırdım çapa hastanesinde yaptırmıştım . Toksoplazma tedavisi gördüğüm için . Ama yani bebeğe değmesi imkansız gibi birşey açıkcası hiç öyle birşey duymadım . Bence doktorunuza güvenin eşinizin onu görmesi anlaması zor . Bence o korktuğu için öyle hissetmiş olabilir.
kizbebekannesii Msalbyrk canım sen peki riskli çıkınca hiç bişi yaptırmadın mı benim de ikilimde 1/155 riskli çıktı eşimle napcağımızı şaşırdık nifty diyen var yok amniyosentez dedi doktor napsak bilmiyoruz hiç.
Msalbyrk kizbebekannesii bence yaptrmayn . Benm 1/100 cikti direk kabul etmedik. Zaten düşük olablme ihtimali Olyor sıvı aldrnca . Zaten kesn sonuc vermyor hcbiri. Nifty de para tuzagi gbi geldi bize ne bleyim. Yinede siz blrsniz ama .
kizbebekannesii Msalbyrk anladım canım ben de hiç bişi yaptırmak istemiyorum açıkçası hiç içimden gelmiyor bişileri yaptırmak. Sen suan kacıncı haftadasın detaylın falan nasıl cıktı merak ettim. Ama bir daha hamile kalırsam ilerde ikinciye falan test yaptırmıcam kesınlıkle cok kotu bısymıs zehır oldu günüm.
Azrasare kizbebekannesii öncelikle inşalllah sağlıkla kucağınıza alırsınız eğer yaşınız biraz büyükse ondan dolayında riskli çıkabiliyor . Ben amniyosentez yaptırdım kızım da ama eğer bi sıkıntı çıksa idi anne karnında tedavi olacaktı kullandığım ilaçlara ek ilaç kullanacaktım . Eğer siz aldırmayı düşünmüyorsanız ve anne karnın da da bir tedavisi yok ise yaptırmayın bence de . Testlerin çok büyük yanılma payları var bütün kalbimde inanıyorum bebeğiniz gayet sağlıklıdır . Aksi olsa bile o sizin ve dünyalar tatlısı özel bir bebek olacak 🌸🤲🏻
Msalbyrk kizbebekannesii üçlü test haric diger hcbseyde sknti ckmadi cok şükür 26 haftadym şuan. Bende yaptrmycem banada zehr olmstu ama toparldm. Taklma ona bence onemli olan tedayli sadece
kizbebekannesii Azrasare caım yaşım çok büyük seğil 29 yasımdayım ense burnu falan da iyiydi ama kan değerlei öle çıkmış. Yanş doktor down ıxın bakılcak dedi onun da tedavisi yok o yüzden yaptırmıyım diyorum.
Ebrulikiz Feyzaylvc benim de üçlüde çıktı ama doktorum ilk çocuğun düşüj oldu eğer Bunu her türlü kabul ediyorsan yaptırma çok riskli bir operasyon düşük olabilir dedi korkumdan yaptırmadım Allah’ıma emanet inşallah değdirmemiştir işi ehli bir doktordur içinizi ferah tutun en iyisi ikili temiz çıkınca üçlüyü yaptırmamaktı bana aşırı ders oldu 😊