Feyzaylvc Kızlar az önce amniyosentez yaptırdım eşim iğnenin bebeğe değdini görmüş gibi olmuş doktor değmediğini söyledi işinin ehli bi hoca kızlar eğer değerse ne olur bu tarz bi olay basına gelen varmı yardımcı olun
Muhammedamine Feyzaylvc eşiniz ne bilicek canım takmayın kafanıza doktorunuza güvenin givenmiyor iseniz başka bir doktora görünün
Msalbyrk Feyzaylvc neden yaptrdnz? Banada önerildi kabul etmedik biz snradan düşük olma ihtmali oluyormus 😒
Kekmez Feyzaylvc eşiniz doktor mu ? Eşiniz yapsaydı amniyosentezi doktora güvenip gitmişsiniz riskli bir durum olduğunu biliyorsunuz doktorda risklerinden bahsetmiştir ultrasonda bebeğin kafasıyla kolunu ayıramazken küçücük iğnenin bebeğe battığını ne bilecek eşiniz biraz komik bir durum umarım pozitif bir sonuç alırsınız
Taila 😔 geçmiş olsun öncelikle ne için yaptırdınız amniyosentezi? Kaç haftalıksınız? Banada önerildide o yüzden ayrıca bencede doktorunuza güvenin işinin ehli diyorsunuz umarım tertemiz sonuçlar alırsınız bebişiniz sağlıkla doğar inşallahh..
Feyzaylvc Msalbyrk canım ankarada tamer mungana yaptırdık cok ünlü yaptırma sebebimde ikili taramam 1/43000 dörtlü taramam da 1/40 düştü o yüzden
Taila Msalbyrk benim ikili testim temiz çıktı 16 haftalığız kesemin altında bi kanama alanı mevcuttu onun incelenmesi için perinataloğa gözüktüm kanama alanının bi önceki sezeryanımın altı olduğu söylendi bebekte de bir sürü anomali görüldü beyninde 3 tane kist böbrek genişlemesi barsak parlaması falan canım 😞 yarın başka dr a gözükücem bakalım o ne diyecek nereye yönlendirecek ona göre hareket edicem
Haticemrt Msalbyrk aynı risk bende de çıktı banada amniyosentez denildi ama biz kabul etmedik. Çünki riskli bi durum eger çocugunu her türlü kabuk ediceksen keşke yaptırmasaydın. Ayrıca bu taramalar teşhis veya tanı degil sadece ihtimal.
Tuna Msalbyrk merhaba öncelikle geçmiş olsun benimde 2 li taramam da risk çıktı . Ense kalınlığı ve burun ile ilgili doktorunuz birşey söyledi mi
Msalbyrk Taila üçlü test yaptrdnmi .yoksa normal muaynede mi farkedldi bunlar? Cok üzüldm ya 😕 smdi her anımız stres gerckten cok zor allah yardmcmz olsun
Taila Msalbyrk perinatoloji bölümü söyledi bunları canım ikiliyi yaptırdm sadece şimdi amniyosentez önerildi bakalm 🙁
Msalbyrk Taila aslnda karndan alınan sıvı hucreleri ble kesnlik gostermyomus . Oyle demsti genetik bölümü bze . Hatta 3 milyara anneden kan alinip byere gönderlyomus onuda dedi oda kesin sonuc degl dedi . .
Msalbyrk Haticemrt bzde kabul etmedk ki canm. Herşeyiyle kabulüm o benm allah bilir her seyi 🙇♀️🙇♀️
kizbebekannesii Msalbyrk canım sen peki riskli çıkınca hiç bişi yaptırmadın mı benim de ikilimde 1/155 riskli çıktı eşimle napcağımızı şaşırdık nifty diyen var yok amniyosentez dedi doktor napsak bilmiyoruz hiç.