Umudum80 ben hastanede biriyle tanıştm doktor sırası beklerken
Tam yılını hatırlamıyorm yalan olmasın 19 yıl sonra galiba tüp bebekle üçüzleri olmuş, doktor ısrar etmiş boyun kısa taşıyamazsn ölür sıkışır gelişmez fln demiş 3 aylıkken birinin kalbini durdurmuşlar.
Sonra 5. Ayda biri kendiliğinden kalbi durmuş
Tek gebelikle devam etmş ve o da hiç bi sorun yokken, doğumdan sonra bakımları yapılırken vefat etmiş kucağıma bile almak nasip olmadı allahın verdiği cana kıydım başıma bunlar geldi dedi
Psikolojik tedavi görüyormuş ilaç kullandığı için tekrae tüp bebek deneyememişler
Çok üzülmüştm gerçekten
Bazı doktorlar o kadae peşin hükümlü ki, kaç bebebğin canına kıydılar allah bilir boş yere. Benm bebeğimn kalp atışı 9. Haftada duyuldu doktora kalsa kürtaj yapacaktı 😞 şuan 34 haftalığım gayetde sağlıklı