Fatmav çok teşekkür ederim yüce rabbim hepimizin gönlüne göre versin ben doktor konusunda biraz sikintiliyim onun için size bir kaç tane daha soru soracağım
1- perinatologami gidiyorsunuz normal kadın dogummu
2- kaç yaşındasınız hangi ilde yaşıyorsunuz
3- doktorunuz beslenme konsunda şunu ye şunu yeme gibi tavsiyelerde bulundu mu benim doktorum ne yersen ye umutlanma risklisin heran düşük yapabilirsin dedi direk moral bozuyor
4- çok fazla doktor değiştirdim hepsi kadın rahmi tek gebelik için yaratıldı ikisini sonlandiralim yoksa ucununde kaybedersin dediler hala baskı kuruyorlar sonlandir diye sizede öyle baskı kurdularmi
5- tüp bebeği yapan doktorum rahim yetmezliği olacak serklaj yapılması gerekecek demişti şuan ki doktorum yok öyle bişey dikiş dusugu erken doğumu engellemez rahim ölçümü yapmicam dedi size rahim ölçümü yapıldı mı yada yapılacakmı
6- sizinde burnunuz kaniyormu benim iki haftadır her gece burnum kanıyor
Umarım benden sikilmazsiniz yani doktorum çok ters biri hiçbir açıklama yapmıyor bende mecburen deneyimli benim durumumdaki kişileri arıyorum çok şükür siz çıktınız karşıma görüşmek üzere