Minikbebegim1999 evet yararlıdır vücut onu ense daha indir buda en fazla 2 gün sürer. Sonuçta bebeği çitlemiyoruz su döküyoruz . Yazık ya bebeklere 40 gün ne demek bir insan kendini 40 gün yıkamadan nasıl durur o bebek nasıl dursun günah. Şuana kadar da hiç bir doktordan yıkamayın diye duymadım kendimde büyüttüm hiç yıkama diyeni duymadım. Elimden gelse sabah akşam iki kere yikardim..ki bebeğim yazın doğmuştu sbaah akşam yikardim bazen