Minikbebegim1999 ikimelekannesii22 doğumdan 2 hafta içerisinde düşer kuzum bekle bi 5 gun daha kuru tut hava alsin
bebeklerin_annesi ikimelekannesii22 kızım 10. Gün de düştü Yıkama bebeği ne kadar kuru durur sa daha çabuk düşer 2 hafta normal diye biliyorum
ikimelekannesii22 Minikbebegim1999 banyo ne zaman yapılır peki düşmeden yaptırma demişti sağlık ocağındaki ebe
Minikbebegim1999 ikimelekannesii22 bazı kişiler 40i cikana kadar yikamiyor bence önemli olan göbek bağınin düşmesi ondan sonra yikanabilir bende siz yinede sorun birde bezini göbek bağını kapatmicak şekilde bağlayin ust kismini bükün hava alsin
Bebekliannee ikimelekannesii22 ne saçma ebeyi dinleme doktora sor. Büyük ihtimal yıka göbek yerini iyice kurula diyecek. Tavsiyem bebeği yıkayın bu bebek 10 gündür yikanmadi mi
Deletedmom_11 ikimelekannesii22 canım böyle de hastalık kapar ya 10 gün olmuş sanki biraz fazla olmamış mı yani deneyimli arkadaşlar daha iyi bilir tabi de bir bilemedim
Bebekliannee Minikbebegim1999 nee 40i çıkana kadar yıkanmiyor mu yok artık daha neler. Cidden böyle insanlar var mı. Hic mi akıllarına doktora sormak gelmiyor
Minikbebegim1999 Bebekliannee evet canım 40i cikana kadar yikamiyorlar bebeklerin cildi hassas olduğu için ve doğum yaptığımız zaman cildin uzerinde koruyucu bir taban oluyormuş onun üzün kalmasi bebeğin vücudunda sağlikliymiş diyorlar
Bebekliannee ikimelekannesii22 ya ama illa ebenin lafıyla hareket edilmez ki.mantiken insan bebeği yıkar. Biz amaliyat olunca başımızı yikamiyor muyuz , amaliyat yerini sonra kuruluyoruz. Suya girip çıksa daha çabuk kurur belki düşerdi
Sevim2211 ikimelekannesii22 bebek temizleme pamuğu kullanabilirsiniz yıkamak istemiyorsanız ni kapta su kaynatın o kaynamış su ılıdıktan sonra bebek pamuğunu ıslatıp sıkarak silebilirsiniz göbek bağına denk gelmeyecek şekilde
Tripkolikkkiz ikimelekannesii22 bebeğimi hergun yıkadım. Göbek bağı 8. Gün düştü. Yikamanizi tavsiye ederim baya olmuş, bebek rahatlar 🥰