Maviissssss Kader0023 kızım da 6 aya kadar çok kustum şimdi oğluma hamileyim bunda çok rahat geçti hamile değilim gibi 🥰
hayalperest2310 Kader0023 her hamilelik kendine özgü bence bende zerre bulantı kusma yoktu çok rahat bir hamilelik geçirdim bebeğim kız 👧 🥰
Prenses34_annesi Kader0023 valla benim kızım olacak inşallah ama ilk 3 ay çektim sonra hafifledi mide bulantım şuan 6.ayımdayım ve ilk defa dün gece aşırı derecede midem yandı ve beni gece 3 de uyandırdı resmen🥰
Kader0023 Maviissssss kaçıncı haftadasınız acaba :) maşallah inşallah hep böyle güzel geçer günlerinizz
Kader0023 Tubatgn genelde diyorlar ya belirtini söyle cinciyet tahmini yapiyim diye benmde öyle bişey işte sağlklı olsunlarda :)
Kader0023 Momm278 benimde bir kızım var önceliğim sağlıklı olsunnn en önemlisi o ama ikinci için gönlümüz erkek istiyor benmde kızımda aşıeı bulantım vardı sivilce şimdi 6 haftadaym bulantım yok sivilcem yok bakalm artk :)
eserce05 Kader0023 ahhh kızı olan oğlan istiyor oğlu olan kız benimde bir oğlum var kız istiyordum oğlanda bişey olmadı ama bunda bulantım kanamam kusmam oldu dedim herjalde kız aahh ah nerde erkekmiş😀😀
Aybeniz Kader0023 6 haftdan sonra baslıyor bulantılr benm öyle di sizn plmz ins Allah gönlünze gore versn🥰
Tubatgn Kader0023 Mide bulantısı olana kızın olur derler, full kustum midem bulandı ama oğlum oluyor 🤗
Yagmurkaragoz Benim ilk gebeliğim oğlumda rahat geçti bulantım felan olmadı şu an ikinci gebeliğim aşırı bulantım var yüzümde hep sivilce çıktı 14 haftalık Ken %80 kız dedi cuma netleşecek inşallah
Aysehsdmr Yagmurkaragoz hayırlı olsun benimde bir oğlum var onda rahat geçti şimdi çok bulantım var kokular yapıyor en çok bulantı birde sivilcem çıkmış bakalım ne olacak 🤗
Kader0023 eserce05 insan iki meyvedende tatmak istiyo işte 😁 hep dua ediyorum ama diyorum önce sağlıklı hayırlı olsun en önemlisi o diye sadece ikinci erkek olsaydı çocuk defteri kapanırdı benim için :)
Kader0023 Maviissssss şuanlık çok güzel geçiyor kızımda öğrendm öğreneli çok kötü geçti kusmalardan kurtulamamıştm
eserce05 Kader0023 hah bende öle diyordum ama yinede kapndı galiba yaş gittkçe kaldıramıyor insan hamileliği ilk oğlumda yaşamadığım tüm sıkıntıları bunda yaşadım şimdi 31 yaşındayım artk bünyede kaldırmıyor bnce hayırlısı olsun☺️
Kader0023 Yagmurkaragoz bence değişmez canım bizim 12+0 da görüp hemen kız demişti daha da değişmedi zaten
Beybix Canım çok ekşi istedi sürekli ekşi şeyler yedim tatlıdan tiksindim, çok fazla bulantı kusmam var ve göbeğim önden değil yanlardan simit şeklinde genişliyor ve kızım olacak Allah’ın izniyle🙏😍
Kader0023 Beybix kaçıncı haftada başladı bulantılarınız allah sağlkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah canım💗
Yagmurkaragoz Kader0023 inşallah bir oğlum var bununda kız olmasını çok istiyorum öncelikle sağlıklı olması ama insan iki meyveden de tatmak istiyor işte
Dmrbs18 Kader0023 ya bende 14 haftamda gitmiştim kız dedi ama net bir şekilde hatta dedimki yanılma falan olurmu çok oluyo eminmisiniz eminim dedi olmaz yanılma dedi güldü 😅😅 ama ben erken diye bir türlü kendimi veremedim şuan 16+5 deyim .cuma günü 17 olacağım nasipse net belli olur dimi ? Kızda kız eger erkekse erkek yani ?