Fulyadakine gitmistim pandemiden önce resmen ticarethane dr. Adı Müstecep kavrut’tu hastalar kacmasin diye hemen 21 gün icinde transfer yapiyorlar kişiye göre uyguladiklari bi tedavi yok gerçi o dr. Sonrasinda ordan ayrilip kendi klinik acmiş. Bende tavsiye üzerine gitmistim şansima diyelim birçok kişi memnun