hopelessMom bence stres yapma, eger oyle olsaydi diktorun soylerdi bence. Kilolu olsun en kotu sezeryan olursun oda bebegin saglikli oldugu icin hic onemli degil, kilodan ziyade bebegin safligi daha onemli oyle dusun :) ve usg de 500 gr yanilma payi oluyor 500 gr asagida yada yukarida olabiliyor :)