angela4 bacaklatını karnına çekiyoesa suratı kızarıyorsa gazı vardır. Sizde gaz yapıcı şeyler yemeyin kendinize ki bebeğiniz etkilenmeain aık emiyorsa bezi doluyorsa doyuyordur. Sizinle ne kadar ten teması kurar emwrse o kdar iyidir. Hem göğüalerinşz eahatlar hem de o rahatlar. İhtiyaçlarınınkarşıladığınız müddetçw aranızda güvenli bağlanma da oluşuyor
. Ha birde süt içtikten sonra gazını çıkarın, masaj yapın. Bir de şu var görümcemin oğlu da böyle ağlıyordu. Kızarıklıklar oluştu poposunda alerji çıktı. Sonra süt ve sğt ürünleri yemedi.hatta fıatık falan da yemedi. Deneye deneye buldu neye alerjisi olduğunu onları yemeyi kesti. Biraz takip edin kendi yediklerinizi de maalesef doktor ona bir şeyi yok dedi gönderdi doktor da anlamadı çok sonra anladılar.