Benim bebeğimde 5günlük,gece gündüz sürekli memedeyiz ,geceleri özellikle doymadığını hissediyorum mama takviyesi veriyorum o zaman uyuyor yoksa sürekli uyanıp emmek istiyor sütte gelmeyince sinirleniyor,hırçınlaşıyor,Allah sütümüzü bol etsin de doysun bebelerimiz 🙏💕