Nrgll ben cok kilo alanlardanım. Ilk hamılelıkte 30a yakın almışımdır hepsını verdım ikinciye ilkinde hamile kaldığım kiloyla hamıle kaldım. 11 haftalığım 4 bucuk kilo aldım bile. Ben ilk hamılelıkte son aylarda kilo alamadım hiç iştahim yoktu bebiş mideye baskı yapıyordu herhalde o yuzden zayıflamişimdir belki ama 4-6 ay arası cok almıştım.