Kubbraasss Ben ilacı içmek istemiyorum h ona bağımlı yaşamak istemiyorum hem de bebeğe bı zarari olsun istemiyorum benim yüzümden. Bende senelerce kullandım hamile kalınca bıraktım ama dediğiniz gibi çok gucsuzum hicbiseyle basedemeyorum ya da öyle hissediyorum. Günlerim azap gibi geçiyor hiç bişey için halim yok konuşmak istemiyorum herşeyi kafaya takıyorum büyütüyorum sürekli kafam dolu hicbirseye odaklanamiyorum,yalnızlıktan korkuyorum yalnız kalmak istemiyorum, gündüzleri uyayim diyorum sanki kötü bişey olmuş gibi korkarak uyanıyorum. Allah’tan geceleri uyuyabiliyorum ama daha kötü günlerimde oldu huzursuzluk uykusuzluk yemeden kesilme bulantı atak şeklinde şükür ki öyle değil şuan ama dediğim gibi hayat zindan oldu bana.Bende mesela doğumdan sonra bebeğime nasıl bakicam ne hissedicem yada ne olucam merak ediyorum
Ama şunu da düşünüyorum nereye kadar böyle gidecek ilaçla evet ama hayat boyu kullanmak gerekiyor ilaç iyilestirmiyor anı kurtarıyor sadece hicbisey değişmiyor bırakınca aynı.