İşe mi yaramıyor yan etki mi bilmiyorum ama başım çok ağrıyor tepeme ağrı çöküyor sanki kullanmadan öncekinden daha kötü oldum sanki 1 ay oldu kullanalı dr 25 verdi ilk ben 2 gafta onu yarım kullandım sonra tam kullandım sonra da dr 50 verdi öyle yükselttim ama aynıyım :(