bilgen_bilgen Fatma123456a oyle şey olur mu, cocuk doğduğunda nikotin krizine giriyor. bagimli doguyor
Abcd12 Kimseyi yargilamiyorum ama nasıl iciyosunuz bende günde 5-6 tane içen biriydim öğrendiğim dakika bıraktım iki aylık falandi eşim iciyodu bir tane çektim ve ağladım ben bebeğimi ne zorlukla buldum Allah’ım nasip etti ben ona böyle mi bakicam diye
199319 199319 Abcd12 günde beş altı tane içtiğin içindir.. ben bir paketi bitiriyordum bazen ikinciyi açıyordum. Bu tartışmayı açma amacım yardımlaşmak içindi. Biz de biliyoruz doğru olmadığını o yüzden hatırlatmanıza gerek yok teşekkür ederiz 🌸
Abcd12 199319 geliyo gelmez mi eşimde iciyo ama vicdanım el vermiyo bebeğimin suçu ne ya bişey olsa onu dusunuyorum
Elifozkaya 199319 bende içiyordum gebe kalmadan önce. Gebeliğimde bıraktım aklıma çok geliyor ama bebeğimin sağlığını düşünüyorum sürekli. Ona benim içtiğim sigara yüzünden bişey olursa asla affedemem kendimi diye. Ama insanın aklına sürekli geliyor çok haklısınız