Beyzacan her şeyi down sendromuna bağlıyorlar takmış doktorlar buna bende gidiyorum böbrek büyümesi var senin çocuk down sendromlu denildi halbuki alaka yokmuş . 1000 1 ilhtimal 2 li tarama testinde düşük risk down sendrom çıktı.Sizin gibi çok üzüldüm başka bir doktor ense kalınlığı ,burnu ve elleri normal dedi bir sorun yok dediler. Sürekli dilekçe imzalamaktan sıkıldım amniyon sıvısı aldır yok yurt dışına kan yolla iyice psikolojimi bozdular .Çevremdeki bir sürü kişiye de demişler hepsinin çocuğu normal doğdu .Sadece şunu demek istiyorlar olabilir olmayabilir sonra bizi suçlamayın.
. Artık takmıyorum sizde önemseyin