Beyzacan
Kuzum hiç canını sıkma, aynısı başıma geldi. 19 haftada kendi doktorum kalpte parlaklık ve beyinde kist gördü. 2 tane belirti gördüğü için detaylıya yönlendirdi. Ama korkmanıza gerek yok diyip rahatlatmıştı. Tabi onları söyledikten sonra psikolojik olarak insan rahatlayamıyor. Çok ağladım,çok üzüldük günler geçmek bilmedi.Detaylıda baya ünlü bir doktora gittik o da tamamen ticari yaklaştı bunlar kaybolur zamanla sonuç temiz çıkar ama fetal DNA öneririm dedi . Sonra tekrar kendi doktoruma gittik 2 hafta sonra, doktoruma hep güvendim Fetal DNA lık bir durum yok, yaşın daha çok genç kalpte parlaklık ve kist ilerleyen zamanlarda kaybolucak dedi. Önce Allaha sığındım, sonra da doktorumuzu dinledik. Şuan 37.haftadayım ne kist var ne kalpte parlaklık. İlerleyen haftalarda kayboluyor yani. İçini kalbini ferah tut. Rabbim yar ve yardımcınız olsun.🙏😌