Amineeduruu yemin ederim benimkide aynı. İnsan içini rahatlatsın diye bekliyo aksine bunlar insanı korkutuyo. De ki mesela düşük bi ihtimal de korkma de, ne biliyim her insanda olabilen bişey bizde olabilirdik de. Hemen pahalı pahalı testleri önümüze sürüyolar. Yaptırıyim bebeğim için feda olsun tabiki ama ben daha doktor istemeden 2li 4 lü hepsini kendiliğimden yaptırdım. Başta bana size bırakıyorum diyen kadın şimdi fetali zorunlu koşuyo resmen. Bunu bana deseydi ben zaten başta diğerlerinle hiç aylarca uğraşmaz direk başta bunu yaptırırdım. Sen risksiz diyip gördüğün ufacık bi renk değişiminde benim yavrumu hasta birey yaptın. Gözlerim balon oldu resmen ağlamaktan. Allah cidden yardımcımız olsun. Bende doktorumu değişicem kesinlikle. Uzak bile olsa başka yerlere gidicem. İçimize kuşkuyu düşürdü. 4 ayımız nasıl geçicek inan bilmiyorum. Bebek odası almıştık yeni. İnan heves falan bırakmadı insanda evde huzurumuz kalmadı. Öylede evladım böylede, öyle olsada yine doğurucam Allah izin verirse. Ama neden olsun, yada yoksa böyle bi ihtimal %1se söyleyip korkutmaya değer mi ?