Hulus benim hissettiğim hicbirsey de yok aslında canım doktor da şaşırdı bu ağrıları nasıl hissetmiyorsun diye beş dakikada bir sancı vardı yüzlere vuruyordu hatta ilk üç gün yattım nst de görünen sancıları durdurdular iki hafta sonra yine gittim bir gece yattım sancılar hafifleyince kendi isteğimle çıktım artık hayırlısı bakalım 38 e gelebilirsem çok iyi olur