Kızlar merhaba 38+3 de çatı muayenesi oldum yani dün. Bugün sabaha karşı sancilarim başladı. Adet sancıları gibi ve 25 dakikada bir 1 er dakika olarak basladi. Şuan biraz daha sıklaştı.Doktorumu aradım gittim muayene etti elle acilman yok nst çekil bir bakalım duruma göre yatisini veririz dedi. Sancımın nst de 55-60 bandına yükseldiği olmuş eve gidebilirsin sancin sıklaşınca yada suyun gelirse direk gel dedi. Tecrübelerinize göre soruyorum tahmini ne zaman gelir dedim 1-2 güne gelir dedi. Eve geldik şimdide. Suyum gelmedi nisanim gelmedi kızlar sadece sancim var. Bu durumu yasayanlar oldu mu tahmini ne kadar sürdü sizin süreçleriniz ? Sancim gelince bayağı bir kivrandiriyor ama sonrasında iyiyim ama çok stresliyim çok heyecanlandim ağlıyorum istemsizce 🥲