Meliyyke aynem doktorumda bana cikolata zarar deyil ama bitter olursa tuket dedii bitter faydali dedi endorfin mutluluk hormonu salgilar dedi.Bakalim rabbim iyisini bilir yiyevek ekmegi varsa her turlu yer zatenn bana göre.Bizler dikkat ediyoruz oyle hicbirseye dikkat etmeyip sagsalim cocuklar dkguranlar o kadar fazlaji aslinda cokda takilmamak lazim herseyii normal tukete bilirsiz miktar olarak bence