Kızlar nasılsınız?Ben gebeligimde oyle turşu,veya baharatli biseyler,ekşi bişeyler aşermiyorum.Yani gebe olmadan once 6 ayda bir canimin cekdigi şeyi simdi canim sıklıkla istyor.Buda genelikkle tatlı şeyler.Yani ben çikolatayi severdim simdi daha cok seviyorum.Çokokremler varya aliyorum hep ekmege surup yiyorum afedersiniz o cok hosuma gidiyor mesela.Öylr vauv derecede aşermesemde cips bazen istyorum ama cok korkuyorum yemeye sinir sistemine zarar verkr diye bebehin cunki daha gelisim asamasindayiz o konuda 8 haftaligim.Acaba boyle fazla cikolata yeme istegi kötü degildir dimi.Yani sabah akşamda cikolatayla uyumuyorum ama istyorummyani yiyorumm.Tatli aşeriyorum bakalim kizmi oglanmi😂😂