esmerella37 ilaç dün bitti
esmerella37 ilaç dün bitti 14 gün gecikmem oldu doktor on güne kadar bekleyeceğiz dedi ama kist vs yoktu ben ağır bir antibiyotik kullanıyorum sinüzütten dolayı ondan korktum kullanmadan önce iki kere beta hcg yapmıştım zaten antibiyotiğim bitti bugün doktor aynı antibiyotiği tekrar verdi bende beta hcg yi bugün tekrar yaptım ne olur ne olmaz diye çok şükür negatif çıktı