zty0206 Kızlar bebeğimin kıyafetlerindeki kaka lekesini nasıl çıkarcam ya leke çıkarıcı aldım onu kullanıyorum faydası yok ne yapsam geçer sarı sarı kalıyor
Azizinannesi2 zty0206 önce beyaz sabunla elimde citileyip biraz öyle bekletiyorum sonra makinaya atıyorum çok doğru değil ama beyazlarda ise kovaya suyu doldurup içine azıcık çamaşır suyu koyuyorum biraz bekletiyorum öyle yıkıyorum
Dln_elmas zty0206 Sarı gücü dene mükemmel sonuç alırsın.. bende önceden kullanılmış bebek kıyafetlerin lekelerini hep öyle çıkardım leke olan yerlere sık makineye at yikansin en az 2 saat leke diye bişi kalmiyo..
uyanancirkiin zty0206 Bunu kullanıyorum aşırı memnunum. Sadece lekenin üzerine sıkıyorum kirli sepetine atıyorum. Yıkandığı zaman mis gibi oluyor leke falan kalmıyor.
zty0206 Azizinannesi2 ya kuzum beyaz sabunla yıkıyorum daha leke kalıyor makineye de atsam sarı leke oluyor bir türlü gideremedim
zty0206 Azizinannesi2 ya çamaşır suyu da zararlı olmaz mı bebek kıyafeti ya kuzum renkli de var beyaz da var
Azizinannesi2 zty0206 beyazlarda öyle yapıyorum yoksa çıkmıyor önce 30 dk da önce yıkıyorum sonra iki kere 60 derece yıkıyorum
uyanancirkiin bosyapmaa önceden vanish kosla leke çıkarıcı kullanıyordum. Kapğı aç dök çitile valla çok yoruyordu. Sonra bunu gördüm markette bi deniyim dedim, iyiki dedim ya yok böyle bi rahatlık 🤣 fıslat at kirliye bu kadar sadece 🤣🤗
uyanancirkiin zty0206 fotoğrafını attığımı mı kullandınız? Benim bebeğim 4 aylık olacak 2 aydır bunu kullanıyorum hiç kakalı kıyafeti yok