Kbrmrt İnsan heves edip alıyo ama yenidoğn için gereksiz diye düşünüyorum. 2 yaştan sonra oda yapacaklar için daha mantıklı.
bsraanne Sinem123 Takım şeklinde de var tabi ama ben takım çok pahalı geliyor diye ayrı aldım dolabı ama takım gibi oldu ayrı olduğu belli değil zaten
Dilres mucizemizibekliyoruzz evet canım komple odayı söyledi hepsine ayrı ayrı fiyat verdi oyuncak dolabına yatağına dolaba hesapladım 5 bin küsür tutuyor siz çok iyi fiyata almışsınz
Sinemiraz Ben Montessori yatak kullanıyorum oğlum 1 yaşından beri uyuyor şu anda 3 yaşında biz çok memnunuz. İnstagramdan yaptırmıştım ben istanbuldan bir firmaya 1200 tl tuttu sonra yanına bumper falan da yaptırdım ürünün yanında bulut raf da hediyeydi bu arada
Sinemiraz Sinem123 montessori design hande öztoprak sanırım böyleydi instagram hesapları bayrampaşa da yerleri. Hande hanım da çok ilgili . Tavsiye ederim