Sinem123 ben çok hevesli olduğum için aldım tabi daha kullanmadık ama , kenar korumalikları var çarpmaz yani sünger gbi ya , ama tabi büyüyünce içinden atlama olasılığı var bunu yaşayarak göreceğiz ( muhtemelen her ihtimale karşı yere yorgan sererim düşerse diye ) 😊 onun dışında beşikte olsa aynı tehlike var yani , ben öyle düşünerek karar verdim