Yehsen-27 İki haftam kaldı bugün anestezi görüşmem vardı ordan çıkınca bile ağladım korkuyordum ama işler iyicene ciddiye binince dahada korkmaya başladım. Ameliyat anından düz nasıl yatıcam nasıl zaman geçiçek Allahım herkesi sağ saglim evladıyla kavuştursun inşallah panik atağımda var bakıldığında en fazla 40 dakika ama işte hayırlısıyla olsada bitse kurtulsak şu sitresten 🥹