Yehsen-27 Normalde korkmuyordum ama geçen hafta bebeğin kalp atışı düşünce yatışım yapıldı ve doğumhanede takip edildim. Orada sürekli açıklık bakıldı, doğuran kadınların bağırmaları ve yalnız kalışım derken içime tuhaf bir korku girdi. Resmen doğumhaneden nasıl kaçacağım diye düşünmeye başladım ve ben doğuramam diye kendime söylenmeye başladım. 37 hafta boyunca yaşamadığım bir korkuydu ve sancılanıp doğuma gideceğim diye şu an korkuyla yaşıyorum. Olsa hamile olarak hayatıma devam etmeyi tercih ederim 🙄