Ben daha gebeliğimin başında oldum ve felaket bir şey bir kaç gün bekleyin coraspin tarzı ilaç kullanıyosanız bırakmanız lazım beni coraspin de azıttı baya kanama çoktu hamile olduğumu bilmesem adet oldum derdim 😫 acı baharatlı tuzlu ya da gaz yapacak kabız olacak şeyler tüketmeyin birkaç gün deneyin olmazsa genel cerraha gitmek gerekiyor merhem ya da fitil veriyormuş bana gerek kalmadı şükür utanıyosanız muayene etmesinden kadın doğum doktorunuza söylersiniz o makatınızı muayene eder bişey var mı dıye ona gore yönlendirir bana doktorum demişti ben muayene ederim seni bişey varsa en azından doktora soylersın dıye gerek kalmamıştı