Fatoskty ahh ah bana da enfeksiyon dedi bakın doğum sancısı gibi dedim enfeksiyon da sancı yapar dedi haftam da küçük olduğu için nst de bağlamadi ben o kadar söylememe rağmen. ozeldeki doktoruma gidince acil yatırdı sancıların var doğum olacak diye bir de serklajliydim son ana kadar tuttu en son almak zorunda kaldı dikişler rahimimi yirtmaya başladığı için benim hayatım riske girmişti doktor mecburen beni seçmek zorunda kaldı 😔 amiiin. Rabbim korumuş sizleri de sağ salim kavuşmanızı da nasip eder inşallah 🤲🏻🙏🏻