feray-247 Erbe hasta bakıcı bencede takamaz ya. Onlar bu tarz eğitimler alıyor mu ki? Hemşirelerin görevi bencede
Kardelen_espark feray-247 bezi hasta bakıcı ilgileniyor zaten , hemşire niye bez le uğraşsın ikisinin işleride farkli
nilsmomy feray-247 kendinizi kasmazsanız 2 saniyelik bir sinek ısırığı inanın. Çok rahat bırakın kendinizi işin ehli takarsa anlamazsınız bile
Pamukbebegimm feray-247 hiç doğum yapmayanlari ne kadar korkutmuslar sondadan.Ben 5 yıl önce oğluma doğum yaptım ve sonda o kadar önemsiz bir ayrıntıydi ki.Hic hissetmiyorsunuz bile o heyecanla.Bumuymus diyeceksiniz.Kendinizi boş yere strese sokmayın bebisinizi düşünün sadece 🥰
Kardelen_espark Hayalmi özelde takmiyolar evet bez seriyolar ama devlette uğraşmamak için zorunlu gibi davranıyorlar malesef herkesde bilmiyor bunu
Kardelen_espark Erbe dikkatli okumadın galiba , altına bez takılınca o bezi hemşire almıyor canım hasta bakıcı alıyor , uğraşmamak için zaten sonda taktiriyolar hemsire senin altındaki bezi niye alsın ikisininde işleri farklı
Erbe Kardelen_espark hasta bakıcıların işlerine geliyor sonda takmak. Cnku bez bağlayıp altını almak istemiyo cnm bunu gayet dikkatli okudum sonda takmak yazmışsın taktırmak yazsan zaten anlardım
Adacan Ben Hacettepe de oldum 2 yıl önce spinalle uyusturduktan sonra takmislardi. Akşamına çıkardılar çıkarırken de acı falan hissetmedim