feray-247 Merhabalar çarşamba doğumum olacak. Genel anestezi ile yapıcam. Doktorum Sondayı uyutmadan takacak. Çok acılı bir işlem mi ? Daha önce taktıran oldu mu?
_ozlmm feray-247 Ben herhangi bir acı hissetmedim takmadan önce soğuk bir şey döküyorlar sonra da sonda takılıyor
Sddka1996 feray-247 benimde cumq dogumum olacak spinal. En korktuğum şey bu sonda . Devlet malesef anesteziden once takıyor sondayı. Ben 2. Sezeryanimda en aklımda kalan şey o sondanin takılmasıydı . Cok canım acımıştı.
Erbe feray-247 hiç birşey hissetmedim hemsirem kendini sakın kasma rahat bırak dedi ve hiç bişi hissetmedim hemen taktı takarken zaten hortuma jel suruo söyleyin bol sürsün korkuom diyin rahat bırakın kelle çok rahat kayiyo ve hissetmiyorsun
feray-247 Sddka1996 bu da galiba kişiden kişiye göre değişiyor. Uyuşturucu bi krem falan sürmediler mi ?
mutluanne2 İki defa doğum yaptım sondayı hiç hissetmedim bile ikinci doğumum 28 gün önceydi sizin yazınızı görmemenle sondanın takıldığını hatırlamam bir oldu o kadar ki hissedilmiyor
feray-247 mutluanne2 ne güzel inşallah bende bişey hissetmem. Doktorumla konuştum uyutunca takılsa diye o riskli bişey çocuğu anestezi verilince hemen almam gerekiyor diyerek olmaz dedi
feray-247 Erbe ay inşallah 🙏🏻 rahatlıyorum böyle mesajları okuyunca. Bugün stres heyecan korku hepsi üst üste geldi. Normalde doğumum haftaya Salı olacaktı. Bebeğimin suyu sınırda olduğu için çok bekletmeyelim dedi doktorum.
Erbe feray-247 sen rahat ol herşey yoluna giriyor canım sıkma kendini bebisime kabusacagin anı düşün rabbim sagsaglim kucağına almayı nasip etsin
Kardelen_espark feray-247 hasta haklarına bakabilirsin , 2 doğumda sonta taktirmadim bez bağladılar . Ark. Doğumunda ben vardım devlette yaptı illa önce sonta dediler , buyrun bakın taktırmak zorunda değil dedim sonra takmadilar arkadaşıma da
Hayalmi Kardelen_espark aa hiç aklıma gelmedi bu …ilk doğum özelde oldu sonda falan takmadılar uyandığımda alt açma bezi seriliydi ben tabi bilmiyordum ozamanlar sonda falan nedir ikincisi devlette oldu sonda takıldı öldüm bidaha dirildim diyebilirim 😁 böyle bi hakkım varsa sonuna kadar kullanırım 😂
Kardelen_espark feray-247 hasta bakıcıların işlerine geliyor sonda takmak. Cnku bez bağlayıp altını almak istemiyor . Genel sezaryanda sonda zorunlumu diye google bile yazsan zorunlu değildir diye yazı bile çıkıyor kendin de bak mutlaka
Erbe Kardelen_espark hasta bakıcı takmiyorki hemşire takıyor sondayi ki zaten hasta bakıcı takmaya klkca kimse taktırmaz yani bn taktırmam bnm kini hemşire taktı serumumu damR yolumu snra sondami çıkartırken de aynı hemşire çıkardı üstünü giydirdi hasta bakıcı sadece kirli bezi aldı altımdan sondayi hemşire cikRdi verdi onları aldı asla dokunmadı ilk defa hasta bakiciu duydum
Hayalmi feray-247 benimde narkozdan önce takıldı resmenn bir travma oluşturdu bende sezeryandan çok onun acısını hatırlıyorum 😒 ama çoğunluk olanlar acı hissetmiyor .
Kardelen_espark Hayalmi özelde takmiyolar evet bez seriyolar ama devlette uğraşmamak için zorunlu gibi davranıyorlar malesef herkesde bilmiyor bunu
feray-247 Erbe hasta bakıcı bencede takamaz ya. Onlar bu tarz eğitimler alıyor mu ki? Hemşirelerin görevi bencede
Kardelen_espark Erbe dikkatli okumadın galiba , altına bez takılınca o bezi hemşire almıyor canım hasta bakıcı alıyor , uğraşmamak için zaten sonda taktiriyolar hemsire senin altındaki bezi niye alsın ikisininde işleri farklı