Kızlar 1 gönderide 2 sorum var 🥰
Şuan 17+6yım. Tetenoz için sağlık ocağından geçen hafta aradılar haftaiçi gelin yapalım diye ama bana erken geldi 20yi beklemeyi düşünüyorum sizler ne zamam yaptırdınız?
İkinci sorum detaylı ultrason için anadolu yakası (kartal-pendik-maltepe-sultanbeyli-sancaktepe) bölgesinde önereceğiniz bir doktor var mı? Fiyatıyla beraber belirtirseniz çok sevinirim 🌸