Ebbruc Centrum inşallah olmaz canım ya , ağrım sızım yok çok şükür şuan zaten de . Ben 58 kiloydum doğum yaptığımda 1 haftada 54 e düştüm ama proteinli beslenmiyorum hiç doktor bu yüzden oluyo akıntı dedi
Centrum Ebbruc stresten dolayi ama sütün kesilir onlar bize muhtaç şu an hem süt hem sevgi olarak kendimizi zarardan başka bisey geçmez elimize bebeğin durumu nasıl oldu
Ebbruc Centrum stres yapmıyorum zaten, şükür sütüm geliyo ya sıkıntı yapmıyorum. İnşallah sağ salim çıkacaklar ordan. Allaha sığındım, onun takdirine bıraktım herşeyi
kubra3rkan brltnyy hiç merak etme benimde bebeğim 35 haftalık, 31 hafta ile uyumlu doğdu. 1600 gram, şuan çok şükür 7 aylık herşey geçiyor merak etme. Gönlünü ferah tut, çok güzel toparlıyorlar. 15 gün küvezde kaldı, sürekli süt sağ onu düşün❤️
Hulya-27 mavininhertonuu vucudumun her yerinde kasinti vardi yara oldu her yerim kasimaktan.o sekilde tahlille ortaya cikti
mavininhertonuu brltnyy merhaba ne belirtiler vardı da erken doğum oldu hastaneye ne şikayetler gittiniz