Centrum gram olarak hiç sormadım zaten gittiğimde 3 günlüktü çok bi kilo farketmezdi büyük ihtimalle, ama göstermiyo olmaları beni çok şaşırttı hangi şehirdesiniz devlet mi özelde mi bebek ? Yani bilemem tabi ki doktorlar daha iyi bilir ama bence hareket ediyo olması güzel bişey, olumlu bişey yani demekki hareket , beyin fonksiyonları erken doğmuş olmalarına rağmen sorunlu değil öyle. Umudunu kaybetme Allah büyük, biz iyi olcaz ki onlarda iyi olsunlar