Sehrbnon122 Pnrclngr bebekler enfeksiyon kapar diye ve ayrı salonlarda bebekler her salonda yaklaşık 10 bebek var
prematureannesi_ brltnyy Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin 38 gün küvöz yolu bekledim sonunda kavuştum darısı tüm bekleyen annelerimize inşallah ❤️
Hulya-27 Gul47 evet canim ama bir gun once ve sezeryana alındığım gunden 5 saat once vuruldum.bir anda oldu cunku.
Ebbruc Sehrbnon122 evet canım ama ben baya erken yaptım 26 haftalık bebeğim daha ama iyi olacak, olacaklar inşallah ben inanıyorum bebeklerimiz çok güçlü
Ebbruc brltnyy amin canım amin, sağlıklı olsunlar iyi olsunlar da biraz bekleyelim yapacak bişey yok yeter ki onlar iyi olsunlar 🙏🏻
mercimekannesi27 yamacalimoms çok şükür canım çok geçmiş olsun bende 13 ekim 34 haftalık doğum yaptım şuan hala küvezde kaç kilo oldu acaba bebişiniz inşallah benim bebeğim de sağlığına kavuşup çıkar bir an önce
yamacalimoms mercimekannesi27 3100 gram doğdu 2.800 hastaneden taburcu olduk 5 gün entubeydi sonra emme refleksi bekledik
Aysenurokyay Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ben 39+4 doğurdum çocuk pisliğini yutmuş bizde küvezdeyiz ciğerlerde ciddi sorun varmış dualarınızı bekliyorum ❤️
Sehrbnon122 Ebbruc bende gidecektim bugun aslında ama cuma günü gitmiştim eşimde beraber cuma gideriz dedi biraz uzak hastane gidip gelemiyorum sen haber ver banada