brltnyy Kızlar 5 gün önce 32 haftalık doğum yaptım bebeğim küvözde 1800 gr doğdu ne olur dua edin sağlıkla kavuşalım bebeğimize rabbim tğm bebeklere şifa versin inşallah 🙏
Ebbruc brltnyy bende 2 gün önce 26 haftalık doğum yaptım oğlum çok küçük daha 600 gram doğdu, inşallah bian önce kavuşuruz bebeklerimize 🙏🏻
AhuCahan3 brltnyy benim ilk bebeğim 31 haftada doğmuşdu 1600kiloyla kuvozde 5gun kaldı kucağıma almama izin yoktu sütümü sagib veriyordum şimdi şükür rabbime 3 yaşında sağ salim çok korkmayın rabbim şifa versin
Pnrclngr brltnyy benimde bebeğim cuma günü doğdu 37 haftalık 1700 gram 4 gündür küvözde allah yardımcımız olsun inşallah hepsi tez zamanda annelerine kavuşurlar
prematureannesi_ brltnyy Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin 38 gün küvöz yolu bekledim sonunda kavuştum darısı tüm bekleyen annelerimize inşallah ❤️
Oznr001 İnsallh Rabbim şifa isminin hürmetine bebeğine şifa verir ve kucağına alırsın tam ezan okuyor senin için dua ettim insallh tez zamanda çıkar sağ salim
brltnyy Ebbruc amin inşallah rabbim hiçbirimizi evlatla sınamasın inşallah hepimiz sağlıkla alıp evimize götürelim miniklerimizi inşallah🙏
Hulya-27 AhuCahan3 benim bebegim de 31 haftalik dogdu 1600 ile bugun tam 28 gun oldy hala da cikacagi gun belli degil cigerleri gelismedigi icin yatiyor suan. sizin bebeginiz nasil 5 gunde cikti acaba?
Ebbruc Mystery76 bi sebebi yok bebek erken gelmek istedi . Pazar gününden beri sancılarım vardı, cuma günü de suyum geldi doğum yaptım malesef ama inşallah geçicek bu günler sağlıkla
Pnrclngr mucizem24-05- Karın çevresi 30. Haftada kalmıştı beslenemiyordu plesentandam dolayı gelişemedi aksine kilo vermeye başlamıştı karnımda
Sehrbnon122 Pnrclngr benim bebeklerim de 23 gündür küvezdeler kızım enfeksiyon kapmış suan tedavi uyguluyorlar oğlum hemen toparlanmış ama kızım yeni kapmış cok merak ediyorum durumlarını ama telefonda bilgi verilmiyor haftada sadece 2 defa gidip görebiliyoruz :(
Ebbruc Sehrbnon122 evet canım ama ben baya erken yaptım 26 haftalık bebeğim daha ama iyi olacak, olacaklar inşallah ben inanıyorum bebeklerimiz çok güçlü
Snemgokbil Sehrbnon122 bnde seni göremedim diye merak ettim kaç gündür damar yolu enfeksiyon ilthp kaptrtiyormus çocuklarda 😭
Ebbruc brltnyy amin canım amin, sağlıklı olsunlar iyi olsunlar da biraz bekleyelim yapacak bişey yok yeter ki onlar iyi olsunlar 🙏🏻