kr1907 ben de şuan 38+5 teyim bugün kontrolüm vardı doktorum haftaya kadar kendiliğinden gelmezse alırız küçük hanımı dedi 😊 eğer sancılanmazsam tam 40. Haftaya doğurmuş olacağım tansiyonum yüksek çıkıyor son haftalarda , daha fazla bekleyip riske atmak istemediği söyledi doktorum