ogretmenHnmm valla bana 2016da kesinlikle çocuğumun tedavisiz olmayacağını hem pcos olduğumu hem süt hormonlarımın yüksek olduğunu buna nazaran fazlasıyla enf olduğunu ve tedavi görmeden olmayacağını söylemişti doktorum nişanlıydım o süre zarfında evlendim hiç korunmadım nasılsa olmayacak diye ama kafamada takmadım desem yalan olur 1 ay sonra bi anda oldu şuan oğlum 4,5 yaşında ve ikinci oğlumada 7aylık gebeyim rabbim ol derse olur gönlünü ferah tut farklı daha kapsamlı bi ultrasonu olan doktora git iyice bi baktır olur bi sıkıntı yok derse de çocuk işini kafandan çıkar yoluna bak çünkü onu düşünmekte sürekli iyi değil engelliyor ve çok afedersiniz sex kalitesi düşüyor sadece çocuk yapmak için gibi eee düşünce sperm ve yumurta kaliteside etkileniyor akışına bırak kardeşim rabbim kucağını boş bırakmasın isteyen herkesin inşallah 🙏🏻