ogretmenHnmm merhaba canım ben eşimle bir senedir evliyim bende seninle aynı süreçleri yaşadım , bilmem kilolu musun değil misin , eğer kilon varsa biraz vermeye çalış genellikle anne olmaya çalıştığın zaman hormonların bazi zamanlarda bozulup adetin gecikebilir veya daha erken olabilir çünkü ben de bu süreçleri yaşadım fakat kafayı takmamaya çalış tam kafayı takmadığın anda anne oluyorsun … ben artık bu süreci takmamayı başladıktan sonra vücudumu eleştirmeyi bıraktıktan sonra bir baktım ki hamileyim hatta o kadar adetlerimde düzensizlik olmuştu ki çok da geç gittim doktora ve gel gör ki geç döllenme de olmuştu yani diyeceğim o ki takma vücudunu eleştirme akışına bırak ♥️