Limonzeytin SHSGLM tşk ederim tercihe bağlı olsaydı keşke normal doğm diye ısrar etseydim bebeği doğmda bisürü skntı beklıyodu nasip diyorm artk. Sdce sezeryanın skntısı bıraz fazla açkçası