Filizeceefe Merhaba 40 ve üzeri kısa aralıklarla olan sancilarda direkt yaatis veriyorlar. Ama sancı 60 görüp düzensiz olduğu için yollandigim olmuştu 30. Haftada , sancı düşük bile olsa düzenli aralikla oluyor olması önemli. inanin dakikası bile sasmiyor ben kasılma sayar indirdim telefonuma doktoruma gittiğimde kasilmalarim göstermek için. Nst kağıdı ne yazık ki devlet hastanelerinde verilmiyor ya da bana vermiyorlar bilmiyorum istedim ama bizde kalacak dedikleri için ısrar etmedim yatış verdiler sezeryan için kabul etmedim dosyami yatisi reddettiğime dair imzaladım onunda içine sonuçları vs koyup aldılar benden. Ayrıca evde beklemenizin anlamı yok muayne günün haftaniz kaç bilmiyorum ama belli bı haftadan sonra karın ağrısı için bile gidilse acilde nst cekiliyor zaten her ihtimale karşı denilip , riske atmaktansa gitmek mantıklı. Örneğin ben 2 cm açılmam olduğunu öğrendim gibi gibi. Doktorunuz sancı görse bırakmazdı bence ya da düzenli ve yeterli görmemiş demek ki. Ayaklarınızı uzatıp yatmaniz gerek sadece başka hicbsiey ayakta durmak çok tetikliyor ben bulaşık bile yikiyamaz haldeyim direkt alttan baskı oluyor dizlerim titremeye kasilmalarimda başlıyor hemen.