Pamukbebegimm gulbis1 kızlar kendi konforumuz için az alsak çok daha iyi tabiki ama insanın elinde olmuyor.İlk gebeligimde +30 kilo ile gittim.1 seneye kalmadı hepsini verdim.Kendinizi boş yere sıkmayın emzirme sürecinde hepsi gidiyor zaten